قطره آهن سان اکتین فورت

توضیحات

قطره آهن سان اکتین فورت با کد ثبتی IRC : 6885010930407883 که هر ۳۰ میلی لیتر دارای ۱۵ میلی گرم آهن المنتال است.

نام محصول به فارسی :

سان اکتین فورت

نام محصول به انگلیسی :

Sunactin Forte

قطره آهن سان اکتین فورت حاوی آهن خوراکی به فرم فریک پیرو فسفات میکروانکپسوله (از جدیدترین تکنولوژی‌ها می‌باشد در زمینه تولید قطره آهن و همچنین برای هضم و بلع راحتتر و بهتر بسیار کمک کننده می‌باشد) و دارای طعم مطبوع بلوبری برای اطفال می‌باشد.

موارد مصرف

کمک به تامین آهن مورد نیاز روزانه در نوزادان، کودکان و جلوگیری از کمبود آهن توسط قطره آهن سان اکتین فورت

مزایای خاص سان‌اکتین فورت :
  • تنها قطره خوراکی مکمل آهن با دوزاژ عالی برای نوزادان و کودکان
  • پایداری بسیار بالا
  • تکنولوژی منحصر بفرد با داشتن آهن خوراکی میکرونیزه
  • بدون اثر بر روی سلامت و رنگ دندان کودک
  • بدون تحریک گوارشی کودک
  • با طعم بلوبری و مطلوب کودکان
  • حداکثر جذب ممکن
  • بدون قند، گلوتن و لاکتوز
  • بدون طعم فلزی
  • تهیه شده از بهترین منبع از کشور ژاپن
روش مصرف این محصول

قبل از مصرف محصول، آن را به خوبی تکان داده و پیشنهاد می‌شود روزانه ۱ میلی لیتر یا مقداری که توسط پزشک تجویز شده است مصرف گردد. حتما برای راحتی بیشتر از قطره چکان مدرج در بسته بندی استفاده شود.

بقیه مواد جانبی

مالتودکسترین، لسیتین هیدورلیزه، نمک، صمغ زانتان، پتاسیم سوربات، سدیم بنزوات، سوکرالوز، طعم بلوبری، آب مقطر، سیتریک اسید، پلی گلیسرول استرز

ایده-دارو-طب

هشدارها و احتیاطات :

لطفا قطره آهن سان اکتین فورت را بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نکنید، مگر با تجویز پزشک. قبل از مصرف به خوبی تکان داده شود. در صورت مصرف تصادفی بیش از حد بلافاصله با پزشک و یا مرکز مسمومیت تماس گرفته شود و یا فرد مورد نظر را تحت درمان قرار دهید. در صورت آسیب دیده بودن یا اشکال در پلمپ درب، جدا از مصرف فرآورده خودداری شود.

شرایط نگهداری قطره آهن سان اکتین فورت

چند نکته جهت سالم ماندن محصول که باید رعایت کنیم. پس از مصرف، درب ظرف حاوی محصول را بسته و در جای خشک و خنک و دمای زیر ۳۰ درجه سانتیگراد و دور از دید و دسترس اطفال نگهداری شود. از یخ زدگی جلوگیری شود.

جهت اطلاع از محصول جدید شرکت ایده دارو طب می‌توانید از بخش اخبار وب‌سایت پیگیری کنید.

 


شرکت� ایده دارو طب فعال در زمینه تولید دارو و مکمل بوده و با سابقه درخشانی نزدیک به یک دهه!در این صنعت می‌باشد. این شرکت با تکیه بر دانش فنی خود سعی بر تولید محصولات در داخل کشور نموده که همزمان هم با ایجاد اشتغال!و هم با ارائه محصولاتی با کیفیت سعی بر تولید محصولاتی با کیفیت دارد.!محصول قطره آهن سان اکتین فورت هم جزو جدیدترین محصولات این شرکت بوده که با برنامه ریزی‌های شرکت در ۳ ماهه آخر سال ۹۸ در!بازار کشور حضور خواهد داشت. این محصول دارای ویژگی بسیاری است. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم!دارای فواید بسیاری می‌باشد امیدواریم مانند محصولات دیگرمان از مصرف این محصول نیز راضی باشید.

قطره آهن سان اکتین فورت

شما عزیزان می‌توانید علاوه بر وب‌سایت شرکت ایده دارو طب از طریق شبکه‌های مجازی از جمله اینستاگرام باما در ارتباط باشید!و سوالات خود را از طریق این شبکه با ما در میان بگذارید. آدرس اینستاگرام ما (� لطفا کلیک کنید ) می‌باشد.

گروه علمی شرکت ایده دارو طب

با تشکر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قطره آهن سان اکتین فورت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *